5/06/2018

Converse All Star


Chuck Taylor All Star ili poznatiji još kao Converse All Star jedan je od najpopularnijih I najpoznatijih brendova svih vremena, čija popularnost ostaje vanvremenska. 1917. godine napravljene su patike vrlo jednostavnog dizajna, od platna I gume, onakve kakve ih I danas znamo.
All Star je prvenstveno nastao kao kompanija koja je proizvodila sportsku obuću namenjenu košarkašima. Čak je i Chuck bio košarkaški trener i igrač. To je bila ujedno i prva masovno proizvedena obuća u Severnoj Americi. Par starki postao je "must have" svim srednjoškolcima I studentima koji su tada košarku shvatili ozbiljno.  Stekle su ogromnu popularnost među širom populacijom. Usled svog jednostavnog dizajna postaju omiljene među mnogim velikim imenima muzičke industrije, najviše među pankerima.

Nezaobilazni su detalj grupa kao što su The Sex Pistols, The Ramones, a kasnije i Nirvana-e. Takođe, starke prisvajaju pripadnici alternativne underground muzike koji su protiv tekovina masovne kulture. Pored toga što su ih nosile mnoge poznate ličnosti, one su se pojavile čak 648 puta na filmskom platnu. Ako obraćate pažnju na detalje, možete ih primetiti u filmu Roki (iz 1976. godine). 1997. godine proizvedeno je i do 550 miliona parova ovog brenda! Bogata istorija brenda, njihov znacaj, vanvremenska popularnost, krajnje jednostavan dizajn - to su sve razlozi usled kojih su starke postale kultne. I sa svojim univerzalnim modernim izgledom starke će živeti večno!
Chuck Taylor


Kristina Đurić

1 comment:

  1. Dijelim ovo svjedočanstvo s partnerima koji pate u svojim vezama jer postoji trajno rješenje. Moj muž je ostavio mene i naše dvoje djece zbog druge žene na 3 godine. Pokušala sam biti jaka samo za svoju djecu, ali nisam mogla kontrolirati bolove koji mi muče srce. Bila sam povrijeđena i zbunjena. Trebala sam pomoć, pa sam istraživala na internetu i naišla na stranicu na kojoj sam vidjela da dr. Ellen, bacač čarolija, može pomoći da se ljubavnici vrate. Kontaktirao sam je i učinila je posebnu molitvu i čini za mene. Na moje iznenađenje, nakon 2 dana, moj muž se vratio kući. Tako smo se ponovno okupili i bilo je puno ljubavi, radosti i mira u obitelji. Također možete kontaktirati dr. Ellen, moćnog bacača čarolija za rješenja
    1) Ljubavne čarolije
    2) Vratiti dečka
    3) Ponovno spojite muža ili ženu
    4) Ako imate noćne kobile
    5) Lijek za HIV i rak
    6) Snažan čarobni prsten
    7) Čarolija za sreću
    8) Razbijanje opsesije
    9) Problemi s porođajem i trudnoćom. Kontaktirajte EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Možete također i WhatsApp joj +2349074881619

    ReplyDelete